KĀ ATPAZĪT UN ATRAST UZTICAMU AUTOSERVISU?
Atvērta komunikācija un servisa tīrība
Tāpat kā ar daudzām lietām dzīvē, svarīgs ir pirmais iespaids – kāda ir pirmā komunikācija pa telefonu un kāda ir apkalpošana uz vietas servisā. Ja pirms servisa apmeklējuma vai arī pirmajā saskarsmē ar servisu jūtat, ka servisa meistars ir steidzīgs vai arī neiedziļinās jūsu teiktajā, tad visdrīzākais arī pārējā servisa procesā netiksiet pienācīgi informēts par remonta gaitu, termiņiem un tā izmaksām. Atvērta un laipna komunikācija, protams, uzreiz negarantē kvalitatīvu remontu, tomēr neskaidrību vai domstarpību gadījumā ar šāda veida komunikāciju būs daudz vieglāk tikt pie risinājuma.
Tāpat svarīgs ir iespaids par servisa telpām – gan uzgaidāmo vietu, gan remonta zonu. Ja valda haoss un netīrība, tad arī darba organizēšana un izpildīšana, iespējams, ir nesakārtota. Savukārt sakopta vide liecina par to, ka visdrīzākais arī darba procesi ir sakārtoti un kvalitatīvi. Protams, ka ir mazas darbnīcas un labi meistari, kuriem uzgaidāmās telpas nav un kuri strādā atbildīgi un kvalitatīvi, tomēr mazu, pāris stundu ilgu apkopju un remontu laikā ir patīkami, ka ir opcija uzgaidīt uz vietas. Tādā ziņā pozitīvu pieredzi sniegs Bosch Car Service, kurā ir plaša un sakopta uzgaidāmā zona, kurā var gan nodoties atpūtai, gan arī pie sava datora veikt ikdienas darbus.
Saprotamas izmaksas un skaidri termiņi
Ja arī servisu apmeklējat kādas konkrētas apkopes vai remonta dēļ, pirms darbu uzsākšanas solīdi servisi veic pilnu automašīnas diagnostiku, novērtējot, vai automašīnai būtu veicami vēl kādi remonta darbi. Jāatzīmē, ka pie auto atdošanas un pirms darbu veikšanas servisa meistaram būtu jāsagatavo piedāvājums, kurā būtu minēti darāmie darbi un to izmaksas. Ja iepriekš minētās diagnostikas laikā atklājas vēl kādi defekti, tad meistaram par to būtu jūs jāinformē un jebkuri papildus darbi jāsaskaņo. Ja bez piekrišanas ir veikti papildus darbi, tad tas neliecina par labu servisu, jo jebkuras papildus izmaksas pareizi būtu saskaņot ar klientu. Lai arī pirms automašīnas nodošanas jau ir bijusi saruna par veicamajiem darbiem, uzticamā servisā kā Bosch Car Service pēc remontdarbu veikšanas meistars vēlreiz detalizēti izskaidro veiktos darbus un visas rēķinā redzamās pozīcijas. Jāatzīmē arī, ka bravoauto klientiem pieejamas īpašas atlaides Skanstes ielā esošajā Bosch Car Service.
Automašīna cilvēkiem ir ļoti būtisks elements viņu ikdienas dzīvē, tādēļ sava laika plānošanas nolūkos ir svarīgi zināt, cik ilgu laiku nāksies iztikt bez auto. Līdz ar to pie spēkrata nodošanas servisā ir jābūt arī skaidri zināmiem termiņiem, kad automašīna plānojas būt gatava un kad to varēs savākt. Protams, ka jebkurā servisā remonts dažādu iemeslu dēļ var ieilgt, tomēr labos uzņēmumos par šo faktu klients tiek nekavējoties informēts, nevis šis fakts paziņots pie ierašanās pakaļ automašīnai.
Servisa kvalitāte un garantijas remonti
Par servisa kvalitātes līmeni var spriest pēc tā, vai tam ir skaidri diagnostikas procesi. Tā, piemēram, bravoauto oficiālajā Bosch Car Service jebkuram auto tiek veikta 150 punktu pārbaude, kuras laikā tiek pārbaudīti pilnīgi visi automašīnas mezgli. Šīs pārbaudes rezultāti ir domāti ne vien servisam, lai zinātu, kurus darbus būtu nepieciešams veikt, bet arī klientam, lai zinātu, kādā stāvoklī ir viņa spēkrats. Jāatzīmē, ka Bosch Car Service ir visas nepieciešamās iekārtas un zināšanas, lai veiktu teju visu auto ražotāju apkopes un remontus arī to garantijas laikā. Līdz ar to veiktos darbus oficiāli var atzīmēt arī automašīnas servisa grāmatiņā, tādējādi uzskaitot automašīnas vēsturi un attiecīgi palielinot arī tā vērtību pārdošanas gadījumā. Tāpat šeit tiek veiktas arī visu bravoauto tirgoto automobiļu pārbaudes, apkopes un remonti.
Uzticama servisa apkopojums
Ja servisā valda atvērta komunikācija un tīrība telpās, kā arī tiek izskaidroti veicamie darbi, saskaņotas izmaksas un termiņi, tad šie ir labi priekšnosacījumi veiksmīgam servisa apmeklējumam. Ja kāds no šiem elementiem iztrūkst, tas var radīt šaubas par servisa kvalitāti un uzticamību. Šādā gadījumā labāk izvēlēties citu servisu, jo tāpat kā jebkurā citā dzīves sfērā svarīga ir uzticība. Ja tās nebūs, tad katrs servisa apmeklējums būs pilns ar aizdomām, kas labākajā gadījumā maksās tikai nervus, bet sliktākajā gadījumā arī lieku laiku un naudu.